Faceți căutări pe acest blog

luni, 12 martie 2018

Ochii albaștrii.

couples, soulmates, and i'll be there image



fate, coincidence, and quote image


Ochii albaștrii  

            (Isabella Aim)

 
 Fără să vreau i-am întâlnit,
 Mi-au pătruns retina,
 M-au năucit!
 Aerul greu mă clătina.
 
 I-am căutat peste tot,
 De teama că nu am să-i mai văd...
 Aș fi mutat bucată de timp din loc,
 Să mai împing spre viitor.
 
 Ce cauți tu? întrebarea macină sufletul.
 În timp ce eu ajung la validare cu al meu.
 Nu ne-am cuprins cum am fi vrut.
 Acum suntem doar un regret neștiut.
 
 Conectați un pic prin fir spiritual,
 Prinși într-un prezent barbar,
 Lăsăm să treacă lunile neutral.
 Doar pentru un sentiment fundamental.
 Contând pe un destin sortimental.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu